מחלות חוזרות בדרכי הנשימה

בתי נעה, בת השנתיים הגיעה לטיפול אצל בועז בתחילת החורף האחרון לאחר 2 דלקות ריאות בהפרש של חודש ומייד אחרי הדלקת השנייה גם צפצופים וחרחורים בריאות שטיפול בונטולין ובודיקורט לא הספיק ונאלצנו לתת לה תרופה נוספת (כדור ורוד שאיני זוכרת את שמו) הרופאה המליצה בעקבות המצב לתת לה בודיקורט על בסיס יומי כדי להמנע

2026-02-14T22:21:52+02:00

קשיים בהתפתחות קוגניטיבית

שלום, שמי ענבר אמא של א' ונ' תומכת ומלווה נשים לאחר לידה ומדריכת הנקה בהתהוות :) ברצוני לשתף אתכם בחוויית הטיפול בהומאופתיה בשני ילדיי: איתי, היום בן 4 ושלושה חודשים מטופל אצל ד"ר בועז רון מהלידה (ברית) ועד היום לסירוגין הטיפול המשמעותי ביותר עבורי במהלך התקופה הזו היה לפני כשנה כאשר הגענו לקלינאית תקשורת

2026-02-14T22:21:52+02:00

ריפוי ילד עם הפרעות קשב וריכוז בלי ריטלין.

לד"ר בועז רון שלום! ברצוני לשתף אותך בתהליך שעברתי יחד עם בני במרכז אדיב. באחד הימים בגן חובה זימנה אותי הגננת לפגישה וסיפרה לי שלבני כנראה יש הפרעות קשב וריכוז, הוא אינו מרוכז וכתוצאה מכך אינו מסיים עבודות והוא עסוק בעיקר במשחקים. חשך אלי עולמי לא ידעתי לאן לפנות. לנירולוג , לא הרי אני

2026-02-14T22:21:52+02:00

סיפור של מצוקה רגשית והתחזקות מרשימה.

ברצוני לספר שבתור מטפלת אלטרנטיבית, קשה לי מאד למסור את עצמי בידיו של מטפל אחר. פגשתי את דר' בועז ביום בהיר אחד בקיבוץ, שהייתי במצוקה רגשית אמיתית ופשוט ביקשתי עזרה, עזרה להשתחרר מאהבה, שהרגשתי שעושה לי רע. דר רון מיד נאות לעזור, צייד אותי בפורמולה הומאופטית ואני החלטתי שאני חייבת לנסות. תוך זמן קצר

2026-02-14T22:21:52+02:00

"רוצים להודות מעומק הלב"

בועז,  אני רוצה להודות לך מעומק הלב. אתה הומאופת מסור ומקצועי. פנינו אלייך לאחר המלצות רבות ואני מאוד שמחה שפגשנו אותך והייתה לנו הזכות להיות תחת טיפולך. הרגשתי שלאורך הטיפול אתה תמיד ראית את התמונה הרחבה, והייתה לך סבלנות אין קץ לכל השאלות שלי.  התחלנו טיפול בגלל בעיית שיעולים, "ועל הדרך"  פתרנו עוד כמה נושאים. 

2026-02-14T22:21:52+02:00

סיפור של אקנה וחוסר ביטחון עצמי.

הדר סטודנטית בת 25 הגיע לטיפולי בשל תלונות של אקנה בפנים, לדבריה זה פוגע בביטחון העצמי שלה ובקשר עם אנשים. שיחה - חודש אחרי: "יש שיפור מטורף בפנים, גם ההסתכלות שלי יותר טובה... בלי איפור שבועיים... "זה מטורף, לא קרה לי בחיים..."  גם נפתחת יותר? "כן, בגלל ש... בגלל שלא באה מבואסת כל פעם

2026-02-14T22:21:52+02:00

ילדה מקסימה בת 9 עם חרדות, אובססיות וקיבעונות – שעברה ריפוי מרגש.

דר' בועז היקר . כשיהלי פגשה אותך לראשונה היא היתה כבת 9. היא הגיעה אליך מלאה בחרדות, אובססיות, קיבעונות והתפרצויות זעם. את ההתפרצויות זעם כמעט הצלחנו להכחיד, אבל את החרדות שהובילו לאובססיות, והתבטאו בטכסים חוזרים ומתישים, ובנוסף שיהלי היתה ילדה שמנה עם ביטחון עצמי ירוד... כבר לא הצלחנו לפתור ולעזור. אז הגענו אליך. עם

2026-02-14T22:21:53+02:00

תחזיות הרופאים הקודרות למחלה כרונית והזדקקות לתרופות – התהפכו לטובה.

לכל המעוניין! בתי הבכורה מיה, היום בת 15 בריאה ומתפקדת רגיל לחלוטין. בגיל שנתיים וחצי אושפזה בבית חולים שניידר במחלקת טיפול נמרץ נשימתי עקב דלקת בריאות בשם אדנו וירוס. מיה שלנו הגיעה לבית החולים במצב מאוד מאוד קשה. הגענו למצב שהרופא אמר ש"לא בטוח שנשרוד את הלילה". אך לאחר שבוע במחלקה השתחררנו הביתה במצב

2026-02-14T22:21:53+02:00

חרדות שפוגעות בתפקוד ובאיכות החיים

מכתב תודה לדר בועז רון אני מטופלת אצל דר בועז רון מזה כחמש שנים. במשך השנים סבלתי מחרדות ולחצים בכל מיני סיטואציות שונות בחיים. בועז רון תמיד שם בשבילי ועוזר לי מאוד. בועז תמיד עונה בחיוך וברוגע, מבין את המצב ומשמש לי כאוזן קשבת. תמיד מוכן לעזור מכל הלב ברגישות ובהבנה גדולה. בועז מאוד

2026-02-14T22:21:53+02:00

ילד עם התקפי אסטמה והורים עם "המון ייאוש".

על ד"ר בועז רון שמענו וקיבלנו מספר המלצות. הגענו אליו עם בננו רועי, כשהיה בן שנה, עקב מחלות חוזרות שכללו התקפי אסתמה, אשפוזים והמון ייאוש.   אנו מודים שבתחילה היינו קצת חסרת אמונה, אך במהרה התבדנו. בפגישה הראשונה, גילינו רופא עדין ואדיב שמסתכל ומתעניין בילד ובנו ולא על המסך והמקלדת שלפניו. בעדינות רבה נשאלנו

2026-02-14T22:21:53+02:00